+420 222 539 539
Mo - Fr: 8am – 8pm Sa - So: 9am – 4pm

Gourmet Hotel Villa Patriot Bewertungen

Hotelbewertung

96%
Perfekt

von 64 Bewertungen

How do we collect reviews?

  • Personal

    98%
  • Sauberkeit

    99%
  • Ausstattung

    96%
  • Komfort

    94%
  • Preis-Leistungverhältnis

    92%
Bewertungen anzeigen von:
  • andere Gruppe
  • Familie mit älteren Kindern
  • Familie mit kleinen Kindern
Bewertungen anzeigen in:
Sortieren nach:
Anzeigen:

Eva Levá

25.9.2023

Středočeský kraj

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Personál milý, jídlo výborné.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaši milou návštěvu

Ivana Mottlová

Václav Chaloupecký

Einzelreisender, 9.5.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Dispoziční vybavenost hotelu není ideální. Hotel nemá výtah, recepce je v 1. patře, pro seniory poměrně nekomfortní. Při ubytování ve 2. patře je 53 schodů do restaurace poměrně dost. Šikmý strop nad postelí vyžaduje při vstávání poměrně značnou zručnost. Ušpiněná místa naznačují, kde se se stropem potkávají hlavy hostů.

  • Kuchař a jeho dílo. SUPER.

  • Ceny. Parkování 125,- Kč denně, Plzeňský prazdroj 0,5 l za 150,- Kč, espresso dražší než na kolonádě, voda k němu 0,3 l za 50,- Kč, ač by sklenka vody měla být ke kávě samozřejmou přílohou.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme Vám za Vaši návštěvu. Myslím, že jste pobyt obdrželi jako dárek a rozhněvalo Vás, že musíte některé věci doplatit. Jsme hotel zaměřený na gurmánskou turistiku. Máme restauraci, kterou ocení milovníci dobrého, kvalitního jídla, pití a vína. Ceny nápojů a kávy jsou přiměřené kvalitě prostředí. To, že nemáme výtah, že hotel není bezbarierový a pro hosty, kteří toto vyžadují nejsme úplně ideální místo, informujeme čestně na všech stránkách. I informace o ceně parkovného tam rovněž najdete. Prezentujeme fotky pokojů, kde vše vidíte. Je mi líto, ale v současné době nic zdarma není možné.
Ivana Mottlová

Anonym

Einzelreisender, 1.8.2020

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %
  • Poloha blízko kolonády a centra města. Čistota, snaha poskytnout informaci, pomoci.

  • Trám na pokoji vedle postele, u které nebylo místo. Teplo na pokoji večer a v noci (klimatizace fungovala, ale nestačilo to). Ve středu večer nás obsluha v restauraci odmítla obsloužit, protože nemáme rezervaci. Přitom obsazena byla pouze terasa. Uvnitř restaurace byly pouze dvě ženy u jednoho stolu. Obsluha se ani nezajímala, zda chceme večeři nebo pouze něco k pití, sdělila nám, že teď tu mají německé hosty, proto na nás nebudou mít čas minimálně hodinu.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Libor Satynek

Älteres Paar, 16.10.2011

Čeština

  • Gesamtbewertung
80 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
7
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
7

Anonym

Einzelreisender, 7.8.2023

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
84 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
6

Dana

Älteres Paar, 10.9.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • Klidna rodinna atmosfera, velmi milý a vstřícný personál.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
6
Wert/Geld
6

Marika Vondřejcová

Gruppe von Freunden, 26.6.2016

Česká republika

  • Gesamtbewertung
84 %
  • V hotelu jsme byli pouze na víkend. Vše by lo v pořádku, personál, strava i služby. Jen byl horor pobývat v mansardovém pokoji vzhledem k tomu, že v něm nabyla klimatizace.

  • Byli jsme ubytováni v podkrovním pokoji a nedalo se tam v podstatě pobývat. Bylo tam obrovské vedro, které se nedalo vyvětrat. Bohužel pokoje nemají klimatizaci!!!! A vzhledem k tomu, že v noci pršelo, nemohli jsme si ani na noc otevřít podkrovní okna a ochladit se nočním chladnějčím vzduchem. V pokoji se nedalo téměř být. To bohužel zanechalo černý puntík na pobytu. Doporučuji zajisti do pokojů klimatizaci!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
4
Wert/Geld
8
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Po přečtení Vaší recenze jsme se tímto problémem velmi zabývali. Do všech těchto pokojů jsme nainstalovali sluneční zástěny z venku, které velmi snižují teplotu v pokojích - jsou to sluneční sítě a okno se dá nechat pootevřené. Samozřejmě že ne v lijáku.
Jsou tam i velké ventilátory. Klimatizace nám nebyla doporučena a technicky není možná

Těšíme se, že nás opět navštívíte a oceníte naši snahu vše hned vyřešit
Ivana Mottlová /Hotel Manager

Anonym

Einzelreisender, 27.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
5
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
10

Markéta Trojáková

Einzelreisender, 29.5.2015

Čeština

  • Gesamtbewertung
86 %
  • S pobytem jsem byla spokojena, trochu mi vadily venkovní práce. Personál byl velmi vstřícný a milý. Děkuji.

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
9
Komfort
9
Wert/Geld
7

Raeto

Älteres Paar, 30.12.2023

Deutsch

  • Gesamtbewertung
88 %
  • a very high standard of genuine and sincere guestrelation specially at front desk. very individually appointed rooms, excellent restaurant and good service. A hotl to recommend further.

Persönlich
8
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Martina Vaculová

Älteres Paar, 14.8.2021

Česká republika

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byli jsme s manželem na dovolené ve Villa Patriot, byli jsme nadmíru spokojeni. Vse se nám líbili. Příjemný personál, paní recepční i paní pokojske.

  • Nemám co vytknout

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
8
Wert/Geld
8

Jiří Růžička

Einzelreisender, 1.7.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.6.2021

Plzeňský kraj

  • Gesamtbewertung
88 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
6

Anonym

Älteres Paar, 5.8.2012

Čeština

  • Gesamtbewertung
88 %
  • Byl jsem spokojen, hotel splnil mé očekávání.

  • V podkrovním pokoji se šikmými stropy a trámy uvnitř místností je značně omezen pohyb a jeho používání vyžaduje permanentní opatrnost. Ve žhavých letních dnech chybí klimatizace.

Persönlich
10
Dienstleistungen
8
Sauberkeit
10
Komfort
8
Wert/Geld
8
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Velmi děkujeme za vaše hodnocení a těšíme se na Vaši další návštěvu.

Jiří Rataj

Älteres Paar, 10.3.2013

Čeština

  • Gesamtbewertung
90 %
  • velmi dobrý přístup personálu

Persönlich
9
Dienstleistungen
9
Sauberkeit
10
Komfort
9
Wert/Geld
8
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Krásný den pane Rataj , jsme moc rádi, že se Vám pobyt v našem hotelu líbil. Je báječné pracovat pro hosty, kteří ocení naší práci.Těšíme se na vaši další návštěvu

Ivana Mottlová
Hotel Manager

Ing.Jitka Kolezsarová

Einzelreisender, 20.11.2017

Čeština

  • Gesamtbewertung
94 %
  • krásný hotel perfektní jídlo bezprostřední blízkost kolonády

  • hlučné chování německých návštěvníků v restauraci

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
7
Gourmet Hotel Villa Patriot hat auf diese Bewertung geantwortet.
Děkujeme moc za Vaši milou návštěvu. Je nám líto, že byli hosté hluční. Jsou některé okamžiky které ovlivníme, ale některé jdou ovlivnit těžko. U nás se to není pravidlem, že by se u nás chovali hosté nevhodně. Omlouvám se za nás i za ně

Ivana Mottlová/Hotel Manager

Miloslava Křížová

Älteres Paar, 2.9.2017

Karlovarský kraj

  • Gesamtbewertung
94 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
7
Wert/Geld
10

Michaela Drahotová

Älteres Paar, 12.3.2023

Česká republika

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Krásná atmosféra hotelové restaurace vytvořená nejen hudbou,ale i příjemným osvětlením doplněno milým ochotným personálem!Jídlo naprostá špička!!! Snídaně též perfektní! Pani recepčni sympatická,ochotná ,vstřícná osoba. Pokoj čistý a pěkný!Budeme všude doporučovat!!!!

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
8
Komfort
10
Wert/Geld
10

MUDr Zdeněk Schwarz

Einzelreisender, 14.11.2022

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %
  • Byli jsme moc spokojeni, určitě opět přijedeme.

  • Skvělá paní recepční, vše zařídí, nic není problém. Totéž v restauraci, milá obsluha, výborné jídlo i pití. V hotelu i restauraci jsme se cítili dobře.

Persönlich
10
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
8

Anonym

Einzelreisender, 6.9.2021

Hl.m.Praha

  • Gesamtbewertung
96 %

(Ohne Textbewertung)

Persönlich
8
Dienstleistungen
10
Sauberkeit
10
Komfort
10
Wert/Geld
10